Adapt söker: Kundansvarig Projektledare Montrar

Tycker du att det roligaste som finns är att hitta kreativa lösningar? Motiveras du av att skapa någonting riktigt bra så att dina kunder lyser när resultatet står färdigt? Vi växer så det knakar och behöver stärka vårt team med en kundansvarig projektledare för montrar. Du kommer att arbeta med vårt affärsområde expo och projektleda arbetet med att skapa fysiska och digitala mötesplatser, montrar och utställningar. Låter det som något för dig och om du vill vara med och utveckla Sveriges vassaste expo- och eventbolag – sök nu!

Varmt välkommen till Adapt!

Den kreativa och ansvarsfulla ledaren

Vi söker nu en Kundansvarig Projektledare Montrar till vårt team i Stockholm. Vår ambition är att alltid leverera på topp och motsvara, helst överträffa, våra kunders förväntningar. Det innebär att du behöver vara kreativ, gärna sprudla av idéer och ha känsla för design. Detta för att kunna visualisera och skapa tilltalande koncept samtidigt som du säljer in våra skräddarsydda erbjudanden.  

Som kundansvarig projektledare är det du som är vårt ansikte utåt. I tjänsten ingår också försäljning och att ta kontakt med kunder för att visa våra erbjudanden. Samtidigt är det du som ansvarar för och säkerställer leveransen. Därför ser vi gärna att du har erfarenhet av både försäljning och projektledning och är van att driva projekt från början till slut. Det är naturligtvis ett plus om du dessutom har erfarenhet från just mäss- och utställningsbranschen. 

Skapa värde tillsammans med ditt team

Arbetet omfattar att tillsammans med Adapts team av producenter, tekniska projektledare och andra specialister driva och genomföra projekt. Projekten innebär att designa, producera och leverera audiovisuella lösningar för fysiska möten, events, mässor och utställningar samt fasta tekniska installationer. 

För att lyckas i rollen behöver du kunna förstå och förverkliga våra kunders visioner. Din förmåga att leda och samordna arbetet kommer att vara avgörande. Du behöver därför kunna prioritera och planera resurserna; som bemanning, sätta en tidsplan och göra en budget. Självklart så vet du hur viktigt det är med god kommunikation och gör alltid ditt yttersta för att kunden ska vara trygg och nöjd genom hela processen.

Alla nya äventyr börjar med ett första steg

Tjänsten är heltid. Ditt arbete är fritt och självständigt och du är baserad i Stockholm. Och du, vi behöver dig ganska så nu med en gång!

Skicka några rader om dig själv så lovar vi att svara så snabbt vi kan. Självfallet behandlar vi allt med största försiktighet.

Skicka din ansökan till Victor Lagersten: victor@adapt.se

Varmt välkommen till Adapt!

Välkommen att kontakta mig för mer information om innehållet på den här sidan

Victor Lagersten

Relaterat

Se allt